Ga direct naar de hoofdinhoud van deze pagina.

Onze dienstverlening

Uw belang staat centraal. Als lid van Adfiz handelen wij volgens de Integriteitscode en de Code Onafhankelijk Advies.


Dienstenwijzer en vergelijkingskaarten

Voor meer informatie over onze dienstverlening kunt u onderstaande documenten downloaden:


Vergoeding dienstverlening

U betaalt een adviseur voor advies, het onderhouden van uw verzekeringen en voor hulp bij het afhandelen van schades. Nadat wij uw situatie hebben geïnventariseerd, een passend verzekeringspakket hebben geadviseerd en afgesloten, ontvangen wij jaarlijks van de verzekeraar een vergoeding om u gedurende de looptijd van de verzekeringen te kunnen ontzorgen.


De toegevoegde waarde van een verzekeringsadviseur

Als verzekeringsadviseur moeten wij aan strenge opleidingseisen voldoen, waardoor onze kennis en ervaring zeer ruim is. Door uw verzekeringen bij een onafhankelijk adviseur onder te brengen, krijgt u:

  • Een expert binnen handbereik
  • Verzekeringsadvies op maat
  • Persoonlijk contact
  • Deskundige begeleiding bij schade

Inventarisatiefase

We brengen in beeld wat uw wensen zijn ten aanzien van risico's en verzekeringen. De inventarisatiefase bestaat o.a. uit de volgende werkzaamheden:

  • Een inventarisatiegesprek met onze adviseurs
  • Uw persoonlijke situatie en verzekeringsbehoefte in kaart brengen
  • Het voorkomen van dubbele verzekeringen en/of hiaten in uw pakket

Adviesfase

Wij kunnen veel verzekeraars met elkaar vergelijken op basis van prijs, maar ook op basis van kwaliteit. De adviesfase bestaat o.a. uit de volgende werkzaamheden:

  • Een offerte samenstellen die aansluit op de inventarisatie
  • U een gunstige prijs-kwaliteitverhouding aanbieden
  • Persoonlijk advies geven en uw vragen beantwoorden

Bemiddelingsfase

Wanneer de keuzes zijn gemaakt dan zullen wij uw aanvraag zorgvuldig verwerken. De bemiddelingsfase bestaat o.a. uit de volgende werkzaamheden:

  • Begeleiding bij het aanvragen van uw nieuwe verzekeringen
  • Overleg met verzekeraars voor de totstandkoming hiervan
  • Controle van de afgeven polis op onjuistheden

Nazorg

Gedurende de looptijd zullen wij u bijstaan bij verzekeringsvragen en schademeldingen. De nazorg bestaat o.a. uit de volgende werkzaamheden:

  • Begeleiding bij schades en calamiteiten
  • Informeren over relevante wijzigingen in uw verzekeringspakket
  • Wij behartigen te allen tijde uw belangen en zijn bereikbaar voor uw vragen
  • Periodiek onderhoud op basis van uw persoonlijke (gewijzigde) situatie, de Verzekeringsupdate


Beloningsbeleid

In onze dienstverlening staan de belangen van onze klanten centraal. Dit vindt onder meer zijn uitwerking in de wijze waarop wij onze medewerkers belonen.

De hoogte van de beloning (salaris en andere arbeidsvoorwaarden) van onze medewerkers kan voor een gedeelte variabel zijn. De hoogte van het variabele deel van hun beloning is afhankelijk van de kwaliteit en de hoeveelheid van hun werk. Hun variabele beloning is nooit een reden om een bepaalde hoeveelheid of een bepaald soort financiële producten te adviseren. Een eventuele verhoging van het vaste deel van het salaris is niet afhankelijk van de hoeveelheid of de soort geadviseerde financiële producten.

 

Service

Direct doen